Ügyfélszolgálatunk kialakítása során arra törekedtünk, hogy Ügyfeleink számára a legegyszerűbb és legkényelmesebb módon elérhető legyen. Ügyfélszolgálati számainkon közvetlen a fejlesztők is elérhetőek!

Minden Ügyfelünk számára elérhető az ügyfélszolgálat és a szerviz ügyelet.

A következő kérdésekben célszerű az ügyfélszolgálatot hívni: hiba bejelentés, ügyfél igény, felhasználói kérdések, új programfejlesztéssel kapcsolatos igények javítási igény, garanciális és nem garanciális szerviz ügyekben. Értékesítési és szakmai konzultációs kérdésekben illetékes kollégáink elérhetőségei a Kapcsolat menüpont alatt található.

Bejelentések fogadása:

Telefonon keresztül: +36 20 361 5751 vagy +36 72 448 914

9:00 – 16:00 munkanapokon ügyfélszolgálatunk elérhető: hiba bejelentés, ügyfél igény, javítási igény, felhasználói kérdések, stb…

Szerviz ügyelet – a folyamatos üzemeltetés biztosítása érdekében 0-24 órában a hét minden napján szerviz ügyeletet nyújtunk.

Hiba bejelentés tartalma:

Hiba bejelentésnél kérjük minden esetben a céget és azt az üzemeltetési helyet azonosítani, ahol a probléma fennáll. Munkatársaink munkáját akkor tudják leginkább meggyorsítani, ha minél pontosabb információkat adnak át, sok esetben nagyon hasznos, ha a konkrét esetet írják le. Amennyiben cikkel vagy számlával van probléma kérjük minden esetben adják meg a cikk vagy számla sorszámát, ezzel is megkönnyítve munkákat.