Frézer Vállalatirányítási Rendszer

Cégünk az elmúlt 15 év alatt egy teljes vállalatirányítási rendszert fejlesztett ki és még most is folyamatos fejlesztés alatt áll, ahogy jelennek meg az újabb és újabb üzleti igények. A Frézer vállalatirányítási rendszer lefedi a vállalat összes területét.

Mottónk: "A szoftver legyen a vállalat igényeire szabva,
ne a vállalatot szabjuk a szoftver igényeire"


A program 100%ban saját fejlesztésű, bármikor tovább fejleszthető egyedi igények alapján.

A rendszer modulárisan elérhető, ezért minden Ügyfelünk a maga vállalatára tudja szabni és kiválasztani, hogy mely modulokra van szüksége. A rendszer egyes moduljai illeszthetőek idegen rendszerekhez is.

Hogyan történik a szoftver bevezetése egy adott vállalathoz?

Cégünk alapvető mottója, hogy a szoftver legyen a vállalat igényeire szabva, ne a vállalatot szabjuk a szoftver igényeire. Sok ilyet láttunk már, nem jól működik!!!

Minden esetben ott kezdődik az egész folyamat, hogy kapcsolatba lépünk az ügyféllel. Több személyes találkozó alkalmával átbeszéljük, hogy hogyan oldható meg, hogy a szoftver kielégítse a vállalat igényeit. Értékesítő csapatunk nem csak informatikusokból áll, hiszen egy rendszer testre szabása során nem csak a technikai lehetőségeket kell számba venni, hanem üzleti oldalról is meg kell vizsgálni a rendszer és a vállalat kapcsolódási pontjait. Sok esetben előfordul, hogy egyedi megoldásokra van szükség. Cégünk támogatja ezt a fajta hozzáállást, nyitottak vagyunk bármilyen irányú fejlesztés felé.

Üzembe helyezés/ Átállás

Cégünk több lépcsőben üzemeli be a rendszert.

Rendszer installálása

Konfigurálás az Ügyfél közreműködésével

Oktatás

Törzsadatok feltöltése és a rendszer gyakorlása

Felhasználói adatok beállítása Ügyfél oldalról

Mi történik utána?

Sok esetben a szoftverfejlesztő cégek itt megállnak. De mi nem, hiszen az üzembe helyezés után kezdődik a legfontosabb szakasz, maga az üzemeltetés. Minden Ügyfelünknek azt mondjuk, hogy mi nem szoftvert biztosítunk, hanem üzemelést!

Ügyfélszolgálatunkon keresztül rendelkezésre állunk munkanapokon 9-16 óráig, valamint szerviz felügyeletet biztosítunk 0-24 óráig az év minden napján. A szerződésben foglaltaknak megfelelően kiszállással is támogatjuk Ügyfeleinket. Mindig elérhetőek vagyunk, ha az Ügyfélnek szakmai konzultációra vagy oktatásra lenne szüksége.

Kinek ajánljuk?

  • Mikro vállalkozások
  • Bolthálózatok
  • Nagykereskedelmi egységek
  • Raktározó cégek
  • Gyártó cégek
  • Ipari üzemek
  • Szolgáltató cégek

Kiegészítő szolgáltatások

A rendszer teljes körű helyszíni telepítése, az eszközök beszerelése, felprogramozása, pénztárpultba beszerelése

Kollégák betanítása, leírások biztosítása

Új megjelenő üzleti igények esetén a program további testre szabása

Rendszerfelügyelet 0-24 órában (táv segítség és helyszíni megjelenés formájában is)

Áraink

Mi nem egy úgynevezett dobozos szoftvert árulunk, így árajánlatot mindig előzetes egyeztetés, vállalati felmérés után tudunk adni.

Árajánlatot kérhet telefonon, e-mailben vagy személyesen.